free counters

Wednesday, March 2, 2011

Kedai Rempah Online Maz & Shai

 Assalammualaikum kepada muslimin dan muslimat sekalian. Salam Sejahtera. Untuk posting kali ini, saya akan memberitahu 'Visitor' mengenai "Kedai Rempah Online Maz  & Shai". Sebab apa saya sibuk-sibuk nak bagitahu pasal kedai online adalah kerana saja-saja nak bagi "information" kepada kaki makan dan yang lain-lain.

Insya-Allah, akan saya terangkan serba sedikit mengenai Kedai Rempah Online Maz & Shai, sebanyak yang boleh. Actually, mereka ni mengedar rempah atau orang kelantan panggil 'spice'. WOW! Hebat orang kelantan.



 Mereka menjual rempah MAK PON MUAR (kemungkinan besar, makanan orang Muar) ,Mee Bandung, Mee Rebus, Soto, Ikan Bakar & Asam Pedas dan LAIN-LAIN.. BUNYI MACAM SEDAP JER!!   




Sapa tahu, ada kemungkinan BENAR-BENAR HOT AND SPICY EVEN DELICIOUS. Kepada kaki makan! Try-try lah makan.. Just order it.

 Mengenai kos penghantaraan pos, atau orang Kedah cakap, "Delivering Cost", atau pun mengenai harga-harga mereka.. Saya syorkan lah.. "VISITOR", jenguk-jenguk blog mereke.. Well.. Lebih terperinci.. Saya hanya "luaran" sahaja..  

 


 Sebarang maklumat lanjut... DENGAN INI, Saya mempersilakan visitor ke http://www.rempah2u.blogspot.com/ <<Untuk maklumat yang selanjutnya.. Kalau saya tengok gambar-gambar diatas, mau tak nya terliur air "saliva".. TRY IT!! OK! CHECK IT OUT!!


Dan lagipun.. mereka ini, sepupu saya.. My relative.. Actually... 






HTTP://rempah2u.blogspot.com/

^PAY SOME VISIT TO THEM^

PROMOTION ENDED   

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...